2011. június 28., kedd

Esprit új női nadrág - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Eladó egy Új ESRIT Női nadrág (nem hordtam, azért írtam, hogy új, csak a szekrényemben állt)
Kérésre szívesen mérek!
34-es méret van beleírva az XS-nek felel meg, de szerintem inkább S-es vagy talán még egy keskeny csípőjű M-es hölgynek is megfelel (Én kb.  54 kg voltam mikor vettem).
Üdvözöllek!
 Az oldalamon általam vásárolt, de megunt, illetve kinőtt (szültem) KIZÁRÓLAG MÁRKABOLTBAN vásárolt EREDETI TERMÉKEKET találsz!
 Termékeim kivétel nélkül szép darabok!
Cuccaimra mindig nagyon igényes voltam és kivétel nélkül mindegyikre vigyáztam.
Ha valami hibát találnék rajtuk azt Én előre jelzem, illetve fényképen szemléltetem.
Licitál, és ha nyersz, tutira nem bánod meg a vásárlást!


Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Az aukció vége: 2011-07-05 13:43
. Esprit új női nadrág - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Fontos